ارسال نمونه یا سمپل Sample از چین تا ایران

چین‌یاب خدمات ارسال نمونه (Sample) از چین به ایران را برای کسب‌وکارهایی که نیاز به بررسی کیفیت محصولات پیش از خرید عمده دارند، ارائه می‌دهد. این سرویس با ارسال هوایی سریع و استفاده از سیستم لجستیک و انبار اختصاصی در چین، نمونه‌ها را با اطمینان به ایران می‌رساند.
ارسال سریع نمونه از چین به ایران

فهرست مطالب

پست اکسپرس سریع چین به ایران

چین یاب خدمات ارسال نمونه یا سمپل (Sample) از چین به ایران را برای مشتریان ارائه می‌دهد. این خدمات برای بازرگانان، تولیدکنندگان، و کسب‌وکارهایی که نیاز به بررسی و تایید کیفیت محصولات پیش از خرید عمده دارند، طراحی شده است. با استفاده از سرویس ما، شما می‌توانید به راحتی نمونه محصولات را از چین به ایران دریافت کنید و به بررسی ویژگی‌های محصول، کیفیت ساخت، و استانداردهای مدنظر خود بپردازید.

ما با داشتن سیستم لجستیک و دفتر و انبار اختصاصی در چین ، و ارسال هوایی سریع ، سمپل‌ها را با سرعت و اطمینان به مقصد می‌رسانیم. این خدمات مناسب کسب‌وکارهایی است که به دنبال خرید مطمئن و ایمن از چین هستند و پیش از تصمیم‌گیری نهایی، نیاز به ارزیابی محصولات دارند.

فرم ارسال نمونه یا سمپل

در صورتی که بسته شما آماده است و پکینگ لیست را در اختیار دارید، لطفاً فرم زیر را تکمیل کنید. ما در اسرع وقت از طریق واتساپ با شما تماس خواهیم گرفت.

نمونه های ارسال شده با پست اکسپرس هوایی چین یاب

مواردی که امکان ارسال نداریم

  1. پودر سفید
  2. پهباد و  هواپیمای کنترلی
  3. مواد شیمیایی و آتش زا
  4. دارو 
  5. مواد غذایی و خوراکی
  6. مایعات و محلول
  7. رنگ
Picture of امیر لطف پور
امیر لطف پور

چین یاب ، استارت آپی شگرف انگیز برای تجارت با چین

اشتراک :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های دیگر

مطالب مرتبط