حمل بار از چین به دبی هوایی،دریایی

حمل درب به درب (Door to Door) از چین به دبی یکی از بهترین روش‌های ارسال بار برای تجار ایرانی است که تمامی مراحل حمل و ترخیص را به‌صورت یکپارچه و بدون نگرانی انجام می‌دهد. چین‌یاب این خدمات را روزانه به دو روش هوایی و دریایی ارائه می‌کند و تمامی مراحل، از حمل تا ترخیص و مجوزهای لازم در دبی، توسط تیم حرفه‌ای ما مدیریت می‌شود.
ارسال و ترخیص چین تا دوبی - چین یاب

فهرست مطالب

کارگو چین به دبی  ( مناسب ترین قیمت + سریعترین زمان ترخیص )

حمل درب به درب (Door to Door) از چین به دبی یکی از مطمئن‌ترین و کارآمدترین روش‌های ارسال بار برای تجار ایرانی است. در این سرویس، تمامی مراحل از حمل تا ترخیص کالا به‌صورت یکپارچه و بدون نگرانی انجام می‌شود. چین‌یاب با مدیریت سریع و کم‌هزینه، بار شما را به دو روش هوایی یا دریایی به امارات ارسال می‌کند و تمامی مراحل، از حمل و تشریفات صادراتی تا ترخیص و مجوزهای لازم در دبی، توسط تیم ما انجام می‌شود. این سرویس بهترین گزینه برای ارسال سریع و مطمئن محموله‌های شما به دبی است.

 

مدت زمان حمل از چین به دبی (door to door)

خدمات کارگو از چین به دبی توسط چین‌یاب به‌صورت روزانه انجام می‌شود. این خدمات شامل ارسال‌های هوایی روزانه و ارسال‌های دریایی است که هر روز یک کانتینر ۴۰ فوت به بنادر و گمرکات امارات، از جمله بندر جبل علی و شارجه، ارسال می‌گردد. حداقل مقدار قابل ارسال برای حمل دریایی یک متر مکعب است.

مدت زمان حمل کالا از چین به دبی با ترخیص از انبار چین تا انبار شارجه ما، بین ۳۵ تا ۴۵ روز متغیر است و این بازه شامل مراحل حمل و ترخیص کالای شما می‌شود. پس از ترخیص کالا در گمرک دبی، کالای شما به انبار ما در شارجه تحویل داده شده و از آنجا به آدرس شما یا لنجی که مشخص کرده‌اید، منتقل خواهد شد.

 

حداقل بار برای کارگو چین به دبی، چه مقدار است ؟

از یک کارتن تا یک کانتینر. بله درست متوجه شده اید از یک کارتن تا یک کانتینر شما میتوانید حتی یک کارتن را به صورت هوایی یا دریایی از چین به دبی ارسال کنید

 

مدت زمان حمل درب به درب هوایی و دریایی از چین به دبی

 

نوع ارسال زمان حمل + ترخیص + تحویل محل تحویل در سرویس درب به درب
هوایی ۸ تا ۱۵ روز لنج شما در دبی و شارجه یا هر ادرس دیگر در دبی و شارجه
دریایی ۳۵ تا ۴۵ روز لنج شما در دبی و شارجه یا هر ادرس دیگر در دبی و شارجه

 

هزینه حمل درب به درب هوایی از چین به دبی

برای استعلام قیمت دقیق حمل و ترخیص از چین تا دبی، لطفاً ارزش بار، پکینگ لیست و عکس کالا را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن، پیش‌فاکتور حمل را برای شما ارسال خواهیم کرد. همچنین می‌توانید از محاسبه‌گر خودکار قیمت حمل چین تا دوبی که توسط چین‌یاب طراحی شده است، استفاده کنید تا به راحتی و با سریع، هزینه حمل بار خود را چک کنید.

 

نوع کالا مبدا مقصد قیمت حدودی (قیمت دقیق فقط در واتساپ)
کالای نرمال چین امارات از ۲۵ یوان به بالا به ازای هر کیلو
کالای داری باتری چین امارات از ۳۵ یوان به بالا به ازای هر کیلو
کالای دارای برند ثبت شده چین امارات از ۴۰ یوان به بالا به ازای هر کیلو
کالای دارای مگنت و موتور چین امارات از ۴۰ یوان به بالا به ازای هر کیلو

 

حمل دریایی از چین به دبی و هزینه درب به درب

برای استعلام قیمت دقیق حمل و ترخیص از چین تا دبی، لطفاً ارزش بار، پکینگ لیست و عکس کالا را از طریق واتساپ برای ما ارسال کنید. ما در سریع‌ترین زمان ممکن، پیش‌فاکتور حمل را برای شما ارسال خواهیم کرد. همچنین می‌توانید از محاسبه‌گر خودکار قیمت حمل چین تا دوبی که توسط چین‌یاب طراحی شده است، استفاده کنید تا به راحتی و با سریع، هزینه حمل بار خود را چک کنید.

 

نوع کالا مبدا مقصد قیمت حدودی (قیمت دقیق فقط در واتساپ)
کالای نرمال چین امارات از  ۷۵۰ یوان به بالا به ازای هر CBM
کالای داری باتری چین امارات از  ۱۸۰۰ یوان به بالا به ازای هر CBM
کالای دارای برند ثبت شده چین امارات از  ۱۲۵۰ یوان به بالا به ازای هر CBM
کالای دارای مگنت و موتور چین امارات از  ۱۶۰۰ یوان به بالا به ازای هر CBM

 

مزایای حمل بار از چین به دبی به صورت درب به درب (امارات)

حمل درب به درب از چین به امارات به دلیل مزایای فراوان، به یکی از محبوب‌ترین روش‌های ارسال بار تبدیل شده و توجه بسیاری از تجار را به خود جلب کرده است. برخی از مهم‌ترین مزایایی که این سرویس از سوی چین‌یاب برای شما فراهم می‌کند، عبارتند از:

۱) بدون هزینه‌های اضافه

هزینه‌ای که در ابتدای فرایند حمل به شما اعلام می‌شود، قطعی و شامل تمامی هزینه‌ها است، از جمله حمل‌ونقل، تشریفات گمرکی، و تحویل کالا در دبی. بنابراین، نگرانی از بابت هزینه‌های اضافی وجود ندارد.

۲) صرفه‌جویی در زمان

در سرویس حمل درب به درب، تمامی مراحل حمل از جمله فریت بار و ترخیص با سرعت بالا انجام می‌شود و شما نیازی به دخالت در این مراحل ندارید، که باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان می‌شود.

۳) قیمت رقابتی

چین یاب، با سابقه طولانی در ارائه سرویس‌های حمل درب به درب از چین به امارات، خدمات خود را با قیمت‌های بسیار رقابتی ارائه می‌کند. شما می‌توانید هزینه حمل را از چین یاب استعلام کنید و با سایر شرکت‌های حمل‌ونقل مقایسه نمایید تا تفاوت کیفیت و قیمت را متوجه شوید.

نگرانی از ترخیص در دبی نداشته باشید!

در سرویس حمل درب به درب، چه به‌صورت هوایی و چه دریایی، چین یاب تمامی مراحل ترخیص کالا را در گمرکات دبی برای شما انجام می‌دهد، بنابراین هیچ نیازی به نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

 

چه کالاهایی را می‌توان از چین به دبی ارسال کرد؟

یکی از سوالات رایج مشتریان این است که چه نوع کالاهایی را می‌توان از طریق سرویس‌های درب به درب چین‌یاب از چین به دبی منتقل کرد. برای پاسخ به این سوال، ما لیستی از تمامی کالاهای مجاز که به‌صورت هوایی و دریایی قابل حمل هستند را در جدول زیر آماده کرده‌ایم.

نوع کالا ارسال هوایی از چین به دبی + با ترخیص ارسال هوایی از چین به دبی + با ترخیص
کالای نرمال ( فاقد برند،باتری،مگنت) بله بله
کالاهای برند بله بله
کالای دارای باتری بله بله
کالای دارای موتور بله بله
کالای دارای مگنت بله بله
لوازم الکترونیکی بله بله
لوازم ارایشی بهداشتی خیر بله
کیف، کفش، پارچه ، پوشاک . و… بله بله
کالای دیجیتال دست دوم ( استوک ) خیر بله

 

نحوه تسویه و هزینه کارگو چین به دبی

روش تسویه و نوع پرداخت خیلی ساده است . برای تجار امکان پرداخت به ریال توسط دفتر ایران ما و همچنن یوان فراهم است. در این مقاله به طور تخصصی به بررسی کارگو چین به دبی پرداخته و جزئیات حمل بار هوایی دریایی از چین به دبی را توضیح داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقاله واردات و حمل بار از چین به دبی را مطالعه کنید.

 

روش‌ های ارسال بار از چین به دبی

برای حمل بار از چین به دبی، سه روش اصلی وجود دارد:

  • حمل هوایی از چین به دبی (Door to Door)
  • حمل دریایی از چین به دبی (Door to Door)
  • سرویس درب به درب اکسپرس (Door to Door)

انتخاب روش حمل برای ارسال بار از چین به دبی به عواملی مانند بودجه، وزن و حجم بار، زمان تحویل و دیگر شرایط بستگی دارد. به عنوان مثال، حمل دریایی برای بارهای سنگین و حجیم مناسب است، اما اگر سرعت در دریافت کالا اهمیت بالایی داشته باشد، حمل هوایی بهترین گزینه خواهد بود.

 

حمل خرده بار از چین به دبی

در حمل‌ونقل بین‌المللی خرده‌بار، مرسولات به دلیل حجم یا وزن کم همراه با کالاهای دیگر ارسال می‌شوند، به این معنا که ارسال بار با یک کانتینر به‌صرفه نخواهد بود.

اغلب اوقات، تجار و بازرگانان برای بررسی کیفیت کالا، نمونه‌هایی از چین به دبی ارسال می‌کنند تا پس از تأیید کیفیت، به خرید عمده و ارسال بار با حجم بیشتر بپردازند.

در حمل خرده‌بار از چین به دبی، اعتبار، تعداد مشتریان و تجربه شرکت حمل‌ونقل اهمیت ویژه‌ای دارد، زیرا در صورت کم بودن تعداد مشتریان، زمان تحویل بار ممکن است به‌طور قابل توجهی طولانی‌تر شود.

حمل خرده‌بار از چین به دبی یکی از خدماتی است که توسط مجموعه چین یاب ارائه می‌شود. اگر به دنبال ارسال سریع و مطمئن خرده‌بار از چین به دبی هستید، می‌توانید با اطمینان سفارش خود را در واتساپ چین یاب ثبت کرده و کار را به کارشناسان مجرب ما بسپارید.

 

چرا برای حمل بار از چین به دبی چین یاب را انتخاب کنید ؟

چین‌یاب با بیش از یک دهه تجربه، خدمات حمل درب به درب (DDP) از چین به دبی را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد و فرآیندهای حمل‌ونقل و ترخیص را برای تجار ایرانی تسهیل کرده است.

هدف ما همراهی شما در تمامی مراحل تجارت است. با استفاده از سرویس حمل درب به درب چین‌یاب، بارهای خود را با بهترین شرایط به دبی ارسال کرده و به مقصد نهایی، اعم از لنج یا هر آدرسی در دبی، تحویل دهید.

برای ارتباط با کارشناسان چین‌یاب از طریق واتس‌اپ در تماس باشید و بالاترین استانداردها را تجربه کنید.

Picture of امیر لطف پور
امیر لطف پور

چین یاب ، استارت آپی شگرف انگیز برای تجارت با چین

اشتراک :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقاله های دیگر

مطالب مرتبط